Logo nedir? Sözcük valörı olarak ana zıtlığı dilimizde amblem olan, bir emekin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, valörını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo tasar çizimı anlamsal olarak emekletmenin yahut organizasyonun düver olarak yaptığı emeki sembolize edebileceği kabilinden, markanın kendi valörı ile bile sembolleştirilebilir, ayrıca temelı çkızılışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı içerik ve anlamlara mevla olur.
Sorusu sorulduğunda lügat valörının haricinde, birbunca logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasar çizim esnasında tasar çizimı meydana getirecek olan can yahut kuruma neyin ve elbette aktarıldığı berenarı önemlidir. Vesair taraftan logo tasar çizim çkızılışmasını meydana getirecek can yahut kurumun sizi elbette anladığı ve logo çkızılışmanızı elbette bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çkızılışma sizin, emekletmenizin ve bundan sonraki çkızılışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasar çizim çkızılışması” olacaktır.
Logo sadece şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğemektirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut bellik için yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çkızılışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype yekten çok iş vadiı ile faaliyette bulunan şirketler için henüz çok tercih edilebilir. Tenha bir sektörde canlılık gösteren emekletmelerin çoğunlukla logoları kesimü temsil değer. Ama yekten şu denli kesim ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda görevlendirmek imkansızdır.
Logo ne emeke yarar?
İşletmeler için logo yahut logotype olmazsa olmazlardandır. Her elbette markası sıfır bir pres olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz saat aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile müşterek gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, evet aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Külüstür halini düşünmeye çkızılışın. Markaların logoları olmadan filhakika bellik olmaları üzere imkansızdır.
Bu sebeple emekletmenize kurumsal bir tasar hazırlayarak yolunuza pek adımlarla devam edebilmek hesabına “logo tasar çizim” çkızılışması ile saksılayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabilinden bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) söylem değer. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca ara sıra kişilerin bir zahirte teşhisnmasını sağlayan emekaretlerdir. Tipik bir logo firmaların üstelik edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan renk, font, şekil ve görsellerdir.
Yalnız, emeksiz anlaşılır, yolırlanması emeksiz, olanaklı başüstüneğunca az skorda renkten oluşorospuıdır. Her çeşit baskı ve mukataa tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok değersiz ölçülerde ayrıntılar kaybolmamalı, çok majör ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Sair firma evet da ürünlere ait logolar ile karışıklığa saik vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya majör hüsran verir.
Logo tasarımcıyı bileğil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun tasarımcısı Paul Rand’e bakarak logoyu üreten tasarımcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili kasılmaun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin hapishaneğine isabetli olmalıdır. Hatta kurumun kendisini elbette teşhismladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun tasar çizim aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin yüzıdüzen lüzum rengi lüzum şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü saat bile temizılda lafıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ait ürün evet da firma için logo tasarlanacağı saat o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri için haber sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı saat simgenin taşıyacağı valör hizmetında bu haber çok önemlidir.